Hörde jag Fredag imorgon??

Ja då hörde jag rätt! :D Det behöver jag alltså!
Idag efter praktiken mötte jag upp älsklingen inne i stan, hitta ett par skiit snyggaa skor till mig som jag tänkte köpa men när jag såg priset så vart det inte lika mycket köpa.. 1120 kr.. kan ju hitta lika snygga för bättre pris så ;) och på lovet ska jag och Flisan upp till stockholm. Men efter det åkte vi hem till Ante och käkade tacos och sen kom Danne som vi även ska umgås med imorgon också.

Fick ett samtal av min lärare idag som berättade att jag får en extra dag lov och börjar på Tisdagen ;) Ska ju praktisera 2 veckor igen men på måndagen ska dom göra nån grej. Fan vad jag ska ligga och dra mig i sängen och tänka på er medans ni andra går i skolan och plågas hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0