Jag är så mycket coolare än dig!

APUn gick bra mycket bra med alla söt hundarna! Träffade även min älskade Ante idag när han slutade skolan åkte hem till mig fick jag byta om till myskläder eftersom jag verkligen lukade hund och blev anfallen av min egna hund när jag kom hem ;) Sen åkte vi hem till honom, käkade och kolla film, sen ut och springa och gjorde typ 1000 sittaps, kommer få en jävla träningvärk imorgon för jag har redan ont i kroppen och orkar inte göra ett piss.

Fick reda på också att den 19- 23 december åker jag och hans familj och några andra familjer till fjällen till tandodalen, vi är bjudna på det och sen nästa dag är det ju julafton! HÄRLIGT! :D I'm the king.


Kortet togs på Julafton, snart ett år sen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0