Måndags mys!

Gick rätt fort den här dagen, tack och lov för det! Har precis lämnat älsklingen vid bussen och nu sitter jag här och ska precis fixa mig inför kvällen. Min hund ville inte ens gå ut för det blåste så mycket.

Imorgon hämtar pappa upp mig från skolan när jag slutar och sen åker vi och bokar en tid hos tatueraren :D Vad som blir får ni se, ni som inte vet det då typ en.. haha. Har så sjukt ont i huvudet så det inte är sant hoppas jag verkligen inte blir sjuk.. Skulle inte förvåna mig när jag åker moppe till skolan i typ en jätte tunn jacka när det är minus grader på morgonen. Nu är jag vrålhungrig så nu ska jag äta något litet. Puss o Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0