Söndagmys.....

Hejsan allihoppa! Jag har nyss badat och sitter med en handuk snyggt På huvudet :) Känner att idag ska jag bara ta det lungt, pallar inte fixa mig. Har mensvärk också :/ Men har ju massa godis och smask på som jag blev bjuden på igår hihi. Annars har helgen vart toppen! Vart inne i stan båda dagarna och träffat vänner och lite annat. Om jag har tur kommer Ante hit senare ikväll och pussar lite på mig :D

Imorgon jobbar jag hos gulliga hundar i 2 veckor också, och om 2 veckor är det loooov! Så jävla underbart! Och om 1 månad idag sitter jag och gaddar mig just nu, usssssch vad jag kommer vara nervös!! :( Är ju lite smått redan nu..  Nä nu blir det käk. Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0