Strax lägga mig i sängen..

..ensam. Har precis ätit och tagit bort sminket, ska snart borsta tänderna. Har märkt att jag är ganska populär bland vuxna haha! :D Imorse när jag skulle åka till skolan med moppen i -2 grader va det så mycket is på moppen att jag inte fick bort de så jag fick sitta på is, SKÖNT VA? Haha nää.. Imorgon väntar en till dag i skolan och efter skolan så ska jag trolitvist va med Danne Ante och Pon :D så ska jag hämta mina älskade örhängen hemma hos Ante också!


För jag känner så här
Jag tror jag är kär
Känslorna bubblar inom mig
Det känns så bra
Du och jag, tillsammans
Åh jag önskar
Att det aldrig tar slut

Jag gillar(älskar) dig
Mer och mer varje dag

Trots att jag har vart borta från honom i några timmar saknar jag han så mycket! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0