Tisdag

Ligger i min säng med Ante och glor på tv och pussas lite :) Idag va det en kort kort kort dag i skolan, slutade kl 11.00 käkade lunch och sen åkte jag och Linnéa ner till stan där hon shoppade en massa, vill också shoppa!!

Efter det kom pappa och hämtade upp mig i stan och så åkte vi och bokade en tid. Den 17e November blir jag tatuerad. (skrev fel på facebook :$) Men vaaaart det är ju frågan, har ju en ganska god tid på mig och tänka på saken, ska tänka på det varje dag, vill ju inte att jag ångrar det eftersom jag kommer ha det hela livet. Hade ju en tanke men nä det sket sig.

Imorgon är det skolfotto i skolan ussch blää, sen vet jag inte vad som händer. Ante ska träna och jag får väl bara ta det lungt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0