Usch vilket väder..

Märker ni att det börjar bli mörkare och mörkare ute? Usch hatar det, jag vill ha sommar! Sommaren 2010 gick ju hur fort som helst. Har jätte svårt att kliva upp på mornarna tack vare vädret.

Idag va det en helt onödig dag i skolan, endel i min klass hade inte ens några lektioner, dom va bara där och tog skolfotto och sen hem igen. Känner att jag kommer bli mega ful i år, va inte alls nöjd med mig själv idag plus att jag försov mig och hann inte göra nånting med mitt hår heller... Fick tillbaka mitt matteprov som jag gjorde igår, 35/39 poäng fick jag, :D fan vad nöjd jag är med mig själv. hihi.

Strax ska jag äta och sen ska jag bara ta det lungt resten av kvällen. Ska nog ladda ner ''I taket lyser stjärnorna'' det va länge sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0