Vilken jävla hemsk dag! Det är fan inte sant!

Önskade att jag aldrig hade vaknat upp imorse... Är så jävla blöt och frusen så det inte är sant. Vilket jävla väder det va idag asså, fan vad det blåste så va jag ute med as jobbiga (men söta hehe) hundar gick i spöregnet flera km hade bara ett par tygskor på mig 2 gånger också, inte visste jag heller att det skulle regna hela dagen idag och det regnade ju inte imorse, inte hos mig iaf. Så krockade jag med en cyklist som ramlade ner i en lerpöl (mitt fel.. såklart) Antar att det kommer va lika trååkigt imorgon också med vädret och allt.. Fan vad det skulle vara underbart nu om det vore sommar!    :'(

Nu glömmer vi allt! :) Sitter och väntar på min underbar pojkvän som är påväg hit till mig! Ikväll blir det paradise hotel också. Puss


Ge mig tillbaka soooommmaren!!!

Kommentarer
Postat av: Nea N

Haha låter juh som en bättre dag än vad jag fick iaf! =D haha jag RAMLA ut ur bussen med mina kryckor och slog upp knät =/ och sen hade jag taights då mig och så skulle vi ha ute dag med dagiset, och alla barnen hoppade i vatenpölarna och sen började de gråta så de kom springade mot mig så jag jag blev ju "inte alls" blöt!! =D och vi var ute heeela dagen i skogen och jag skakade som en griiiis! har aldig frysit så mycket som igår! jag lovar!! <3 och så missade jag sista bussen och fick då sitta där och vänta i tre timmar på att pappa kunde komma och hämta mig och jag lovar att jag somnade när jag kom hem, men med en värmedyna =P <3

2010-10-20 @ 17:49:50
URL: http://lennijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0