Det här visste ni väl inte om mig..

När jag bli stor vill jag bli polis!
Jag tycker tjejpoliser är så coola men vi få se i framtiden
om jag bli polis eller inte och om jag nu kommer in.

Jag är jätte rädd för att inte kunna få barn!
jag älskar små barn, och jag vill ha barn när jag blir stor.
mitt liv skulle vara förstört om jag inte skulle kunna få egna barn.
tänker på de ganska ofta.

Jag har svårt att vara ifrån min pojkvän!
det har väl dom flesta tjejerna också men jag är verkligen beroende av han.
det räcker med en dag utan honom sen sakna ihjäl mig efter honom
det enda jag tänker på är ante ante ante.. vi har alltid så kul tsm!

Jag är skit rädd för att få min caner tillbaka!
jag vet att det är lungt nu och så där men endå, det är det hemskaste i mitt liv
jag har vart med om.

Jag älskar att läsa!
haha det trodde ni inte om mig va :) men när det väl är bra och spännande är det kul
innan jag ska sova ligger jag och läser, det är mysig och då blir jag lätt trött och somnar bra.

Jag har glasögon!
det är bara mina närmaste som vet det, anväder ALDRIG det och har inte
ens ett par glasögon hemma. använder linser varje dag istället. trivs verkligen inte i glasögon.
och jag har väldigt dålig syn.



Kommentarer
Postat av: Monica

och jag är så glad att din cancer var snäll, att du slapp cellgifter och strålning. Så chansen är nog rätt stor att du kan få små sötnosar såsmåningom med:-)



jag har faktiskt sett dej i glasögon och du är jättesöt i dom <3



plugga på så kommer du in på polishögskolan sen!

stor kram Monica

2010-09-03 @ 14:27:22
URL: http://lyckobubbel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0