Gud vad jag känner mig duktig!

Idag va det en riktig jobbig dag alltså! Först barjade dagen med skola, o jaa ni vet ju hur jobbigt det är på måndagar... Sen hämta jag upp Ante på moppen efter skolan och stack hem till honom och åt. Efter en stund kom kära Pon och gjorde oss lite sällskap. Det va ett bra tag sen, vi hade så mycket och berätta och det hade han med. Kolla på gamla filmklipp från när det alltid va vi, Danne Ante Pon och jag.


Sen på kvällen stack jag och ante ut och sprang, vääldigt lång! Guud va jobbigt det va men fett värt! Kul va det också. Så när vi kom hem gjorde hans mamma massa övningar med oss som va hur jobbigt som helt och svettet bara rann! (SKRYTA!) hehe. Så varje måndag och söndag blir det ut och springa! Älskar att jag har en träningskille ;) Puss!!!


puss på oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0