Hos Flisan just nu

Blir ni förvånad om jag säger att vi har bakat? haha det är precis det vi har gjort och den här gången vart det lyckat! :D

Nu står flisan framför spegeln och pysslar med sig själv medans jag sitter vid datorn och dukar miss fatty! haha. Idag skuttade jag ut ur skolan kl 13.40 och det va en härlig känsla. Ikväll blir det idol och bara ta det lungt. Imorgon är det en riktig jobbig dag i skolan, slutar kl 4 sen ska jag hem till min älskling! Men har sovmorgon så det ska bli skönt. Inte långt kvar till helgen min! P u s s!


(ser ut som jag har grönt hår..)
hos flisan idag.


chokladkakor, mumms
i love you flossyy <3


Kommentarer
Postat av: Linnéa N

Meeh! något har du gjort med håret! =P

<3<3

2010-09-29 @ 16:40:38
URL: http://lennijah.blogg.se/
Postat av: Svar

Neeeeeeej! och åter nej! Det är bara camljuset som suger ;) <3<3

2010-09-29 @ 18:28:39
URL: http://louiseeriiksoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0