Imorgon är det ÄNTLIGEN fredag!

Har vart och hälsa på min kära sjuka flisan efter skolan. Skolan sög och slutade kl 4 idag. Har kännt mig lite halvsjuk idag. Igår kväll kunde jag inte blogga nått eftersom jag hade så ont i mitt huvud så jag börja nästan gråta.. Gick och la mig kl nio men somnade kl två på natten för jag höll på att hosta sönder min hals :S vettefan va det va med mig riktigt hoppas jag verkligen inte blir sjuk! Imorgon får jag träffa min älskling också! Saknar han så mycket!

Nä nu ska jag äta sen måste jag duscha och bli fräsch tills imorgon, sen blir det idol och sen ska jag väl att sova så jag inte blir sjuk nu i helgen! måstte ju vila upp kroppen lite. Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0