Imorgon är det min älskade fredag!

Nu har tjejerna dragis hem så nu sitter jag här och ska strax ner till duschen och göra mig fin fin till helgen! Imorgon är det min efterlängtande fredag och visst har veckan gått fort? :) Så imorgon händer det mycket saker, färga flisans hår bland annat, och jag får träffa min älskling och dom andra tjejerna.

Sitter och lyssnar på gamla låtar som jag får jätte många minnen ifrån, ibland vill jag bara dra mig baklänges.. Du vet flisan. Gud vad mysigt vi hade, jag kommer t.e.x ihåg när det blev jag och ante, den dagen kommer jag aldrig glömma! Nä nu ska jag ner och duscha och fixa kläder och skit för imorgon. :) K Y S S.


hemma hos flisan idag. Ante ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0