Saknar Ante!

Som sakt hade vi det as chill idag i skolan, 2 lektioner sen sluta vi kl 12.00 men stannade kvar i skolan och gjorde några kompisar sällskap hade endå ingenting och göra hemma så. Imorgon blir det inte lika mycket chill tyvär... och imorgon ska jag äntligen får träffa mig gulliplutt :D Saknar han såå mycket!

Just nu gör jag ingeting, sitter vi datorn och lyssnar på musik, även fast jag har jäätte ont i mitt huvud. Måste hitta kläder tills imorgon också, hinner aldrig göra det på morgonen så får göra det på kvällen dagen innan. Har verkligen ingenting just nu, känner att jag måste shoppa verkligen men det kommer ju dröja ett tag innan jag får mina pengar..


idag såg jag ut såhär.


Kommentarer
Postat av: GISSA

ok.

2010-09-01 @ 21:03:06
Postat av: lollo

Käft emil!

2010-09-01 @ 21:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0