jag kommer alltid minnas dig som min finaste ängel, Linnéa!

Jag tänker på dig för varje minut som går, varje sekund. det är svårt.
Jag hann inte säga "hej då", det är så otroligt svårt att förstå. Jag hoppas du ser hur jag gråter för dig. Varje kväll jag ska lägga mig går alla tankar till dig. Det kommer bli så svårt utan dig nu, men tillsammans klarar vi allt och det vet jag att du vill, min lilla Linnéa. Du dog på min födelsedag och det kommer jag nu minnas varje gång jag fyller år, att livet är så orättvist. Jag vet att du kommer va med oss varje dag och vi ska alltid minnas dig som den vackraste ängeln ,Linnea Fogelberg


Kommentarer
Postat av: Carolina <3

jag har nog inte fått in det helt än, men jag tror jag förstår när skolan börjar igen, det lät vara tufft.. Lollo du är stark du klarar det här..

2011-08-14 @ 23:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0