Nu är hösten hääär. fml

Sitter här hemma med världens hungrigaste mage just nu.
Igår var jag på grönalund med fina vänner, och ja vad hände då? Jo jag åkte fritt fall för fösta gången i mitt liv och började storböla halv vägs upp... det har ju jimmy bevis på haha. Annars ägde dagen. Eftersom jag och älsklingen har 2 år på fredag tänkte vi åka in till grönan men då kunde inte dem andra så vi får hitta på något annat på fredag.

Har jävla mycket ångest över att jag har gjort av med så mycket pengar från min lön, usch hatar de här :( men jag älskar mina nya väska jag köpte för 150 kr som egentligen kostade 596 kr ;) Nu tänkta jag smaska i mig min mat och sedan godis till efterrätt hehe.



love

Varning för snuskbild!

Min blåsa i munnen som är lika stor som en tia (nästan då..) och den sitter precis vid tänderna som gör att jag inte kan äta och jag kan inte prata typ, pussas, borsta tänderna, dricka... har aldrgi haft så ont i en blåsa förut så jag nästan börja gråta varje gång jag ska göra något :'( hjälp nån som vet hur man botar en sådan?

Kommentarer
Postat av: camilla

tack detsamma :D

usch sånna blåsor gör skiiit ont :/



hoppas du har en bra kväll

2011-08-09 @ 21:22:43
URL: http://resanupp.devote.se
Postat av: Yohanna

HAHA, jääävlar vilken blåsa :(

2011-08-21 @ 23:55:52
URL: http://kingorzabal.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0