Några frågor:

När vaknade du imorse?
Svar:
11.35 men låg kvar ganska länge så sjuukt sönt.

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Kan inte mamma hålla käften JAG FÖRSÖKER SOVA... Vafan är klockan??

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Svar:
Jag ringde min pojkvän och kolla läget.

Vilket humör är du på?
Svar:
Glaaaaaaaaaaaaaad som fan!!! IKEA snart och köpa sääng där jag ska bo resten av dagen hihihi

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Jättesköna strumpor, t-shirt & trosor. Kan gå så här hela dagen hehe

Har du ont någonstans?
Svar:
I mina armar, vettefan vad jag har gjort :s

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Thaimat, kinamat, tacos..

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
haha studiebidraget ..

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Sexiga underkläder ''bliiink''

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Svar:
Facebook

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar:
Åka till IKEA köps en stor säng, sätta upp sängen och möblera om rummet sen kommer min pojkvän nångång och då ska vi se film i min nya säng och se solsidan såklart hihi. kanske kanske sola

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Monshine helt klart

Varför ska man läsa din blogg?
Svar:
För att den är så  sjukt bra ^^ nej men man behöver inte läsa den om man inte vill. Jag bloggar för att det är kul helt enkelt och använder mig bloggen som en ''dagbok'' typ. Det är alltid kul att titta tillbaka i tiden :)

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Satt och myste med pojkvännen framför tv har jag för mig.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?
Svar:
Av min pojkvän kommer jag säkert få en komplimang ''vad söt du är'' som vanligt och att mitt rum är så snyggt ;)

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Igår på mig och min hund =)

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Nopp inte jag, pappa betalar hehe ;D

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?
Svar:
Jag kan inte sträcka ut det helt rakt innan jag nuddar en vägg

Vad tror du att klockan är?
Svar:
Tjugo i två snart och strax åker vi till IKEA

Vad borde du göra idag?
Svar:
Fixa lite inför skolan imorgon och det ska jag göra.

Vad ska du ha på dig idag?
Svar:
Jeans och en mysig tjocktröja.

Om du fick fråga en fråga till vem som helst, vem hade du frågat, och vad?
Svar:
Oj kommer inte på någon just nu, men det finns många frågor just nu som jag vill ha svar på, men det är inga jag tar upp här.

Vad gör du imorgon?
Svar:
Sitter i skolan och pluggar arslet av mig och kommer förmodligen bli nerdränkt av massa läxor och prov..

Vad ska du göra nu?
Svar:
Svara klart på dessa frågor och sen ska jag ta och fixa mig och byta om sen drar vi!

Vad är det bästa du vet?
Svar:
Åh herregud, det finns så mycket!! Men min fina pojkvän, vänner, familj, min hund, festa, sommar, smink, kläder, sola, mat, sova, shoppa, pengar, vara utomlands och mycket mera....

Vad längtar du mest till? Och varför?
Svar:
Hmm de är mycket där med.. Men sommar, för då kan man göra dubbelt så mycket mera än vad man kan göra nu, sommarlov för jag vill ha ledigt m.m pengar så jag kan shoppa.. Pojkvännen för jag sakar honom, oo jaa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0