Fri

Vill börja med att säga att ni får stå ut med lite luckor här o där.

Min älskade felicia har kommit hem från brasilien 2 veckor, jag har slutat jobba, jag är överlycklig.

Igår direkt efter jag hade sakt hejdå till mitt jobb åkte vi och badade och det var riktigt jävla skönt! Kom hem och gjorde allt möjligt. Idag ska jag umgås med favoriten igen och vi ska dra till stan en stund sen för jag tänkte lämna in jobb papprerna bland annat. Ikväll det blir festa som aldrig förr och jag är sjukt taggad.


Vi myste och kolla film på min baksida.


Fick en jätte fin piercing av bästa flisan.


Sa hejdå till Bosse och det va riktigt sorligt.


Tog en egobil och lekte söt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0