Haft en toppen helg

Är hemma nu efter en helg ute på sjön, det har vart riktigt mysigt men mycket tankar..
Ska slänga in mig i duschen strax tänkte jag för jag känner mig riktigt äcklig just nu. Hade önskat att komma hem super brun men vädret har inte vart på topp men lite brun är man iallafall.

Nu väntar 2 veckors jobb kvar sen tar jag sommarlov på riktigt och då hoppas jag på riktigt kanon väder varje dag och riktigt roliga dagar varje dag.

Lite bilder från helgen.
















Min fina!


















fyllo i onepice haha

Kommentarer
Postat av: Anonym

tredje bilden nerifrån vvar skitfin!!!!!! :)

2011-06-26 @ 21:11:16
Postat av: lollo

åh tack tack :)

2011-06-26 @ 21:15:10
URL: http://louiseeriiksoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0