har jag nämt hur mycket jag älskar mina vänner?

Shiit vilken kväll igår, haha ligger fortfarande i sängen och glor lite på film.
Som sakt va det party i harg och det slutade med en promenad till stan, tog en liten käk pause och sen vidare hem till arnö vid fyra tiden. Nu har jag lär mig att inte kuta när man är full, eller bli buren i famnen på en som är full, det slutar bara med skrapsår och blod :( Men fan va värt.

Nu väntar jag på att min fina ska höra av sig och komma hem till mig så vi kan mysa lite, imorgon börjar ju en ny veckas jobb men slutar ju på torsdag och det är ju skönt. Sen tillbringar jag hela helgen/midsommar ute på sjön men min bästa bästa älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0