Hej alla! Jag lever, jag lovar.

Det här va sissta dagen ev långhelgen då och den har vart helt underbar med underbara personer, och på torsdag är det redan skolavslutning så det finns inte så mycket att klaga på :) tagga jobb med äldre o handikappade... eller inte.

Just nu sitter jag här och packar för fullt (förutom att sitta här då och pussas med Ante som ska sova här ;) ) för imorgon ska jag och min klass ut och campa en natt, förmodligen blir det super mysigt fast känner redan nu hur mycket jag kommer sitta och klia sönder mig själv, har inget myggmedel tyvärr men det ska jag sno av nån annan! Är också väldigt förkyld och det blir ju inte bättre av att ligga ute en natt.. Men nu ska jag packa vidare och hoppa ner i sängen med Ante. Vi hörs på onsdag gott folk

Min pappa har förresten beställt en iphone 4 till min, åh vad jag älskar han!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0