LÅNGHELG BABY!!

Jajjamen jag hörde rätt, WOOHO!

Idag försov jag mig till åtta och jag åker kvart över så jag hade en kvar på mig att fixa mig, men det vart inte mycket fixande för att jag stack till skolan i linnet jag sov i och drog på mig ett par mjukisbyxor som låg på golvet. håret ska vi inte snacka om haha.

Slutade vid elva, kom hem, satte på mig träningskläder direkt och stack ut på spåret och sprang några km. Nu sitter jag här med handuk över mig och ska få i mig något att äta, klä på mig fräsha kläder och smörja in mig. Ikväll efter Antes träning sticker jag hem till honom och umgås med några fina vänner.

1 Juni, långhelg, solen skiner, finfina vänner, snart sommarlov
KAN DET BLI BÄTTRE???
love it.




Dansa e kul men jag föredrar att SUPA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0