R.I.P älskling

Linnea älskade vän, varför just du? Varför? du hade hela livet på dig. Alla minnen jag har med dig, allt vi har planerat tillsammans, resor, studenten, fester, du jag & Josse. Jag såg dig död, framför mina ögon, jag kan inte fatta det varför ska jag se dig död? Du låg där helt genomvåt och jag smekte dina kalla kinder. Det va hemskt. Fyfan vad jag grät. Vi var som systrar. Jag har gråtit alla mina tårar för dig, jag åkte till sjukhuset mitt i natten för dig och jag har fortfarande inte fått in det. Vilken födelsedag jag har haft...

Det sista jag fick höra av dig va ett sms där det stod:
Grattis på födelsedagen min älskade vän :) hoppad du kommer att få en toppenbra dag! Saknar dig massor, Vi måste ses snart baby :) Pusspuss, i love you <3

Och vi sågs som det stod, men på helt fel sätt, älskling...

Rest In peace min älskade vän, du kommer alltid vara hos mig ♥




















alltid du hihi jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

får man fråga vad som hände? :(

2011-06-29 @ 22:02:30
Postat av: lollo

En av mina bästa vänner och samtidigt min klasskompis drunknade och jag har fortfarande inte fått in det...

2011-06-30 @ 00:12:44
URL: http://louiseeriiksoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0