Super bra dag!

Nu är lilla jag också 17 år!!
Har fått en hel del presenter som kläder, smycken, pengar, glas, deo, hårspray, smink och sist med inte mins en iPhone 4 såklart av världens bästa pappa :D (häldre sent än aldrig haha) God mat, god fika. Och första bilden jag tog med min iphone va ju såklart mig och ante hihi. Nytt nummer btw,0707679868!

Nu ska jag sätta igång med att packa, för imorgon efter jobbet åker jag och älsklingen och massa flera ut med båten och lever livet på sjön över helgen! Så det blir inge bloggande för mig i helgen fören på söndag men fan vad det ska bli sjuukt mysigt hihi!!


Och tack så jätte mycket för alla fina gratulationer ni är bäst! efter packningen hoppar jag i badet några timmar bror.


Världens finaste halsband fick jag av världens finste person





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0