SVAR på frågestunden!

är du oskuld?
Svar:
Ååh herregud, jag har vart tillsammans med min pojkvän i 1 år och 8 månader va tror ni?

skulle du kalla dig en riktig vän?
Svar:
Hmm ja det skulle ja, men det beror på också vilket humör jag är på ;) och sen är det ju upp till dom om jag är en riktig vän.

bråkar du och ante ofta?
Svar:
Klart det är lite småtjaffs nångång men om jag ska va seriös så bråkar vi nästan aldrig :D helt underbart vi kommer så bra överens och vi har alltid kul tillsammans.

Hur ofta ses du och dina kompisar och hur mycket träffar du ante?
Svar:
Asså jag kan inte svara på hur ofta jag och mina kompisar ses för det är så jävla olika. Men Flisan träffar jag nästan varje dag för hon bor ju ganne med mig typ och då brukar vi umgås efter skolan. Jag träffar Ante varje helg och då brukar vi alltid va massa andra, och ibland är det bara han & jag. Och ibland brukar vi sova hos varandra på vardagarna.


Hur länge har du o din pojkvän vart tillsammans?
Svar:
1 år & 8 månader om några dagar, helt underbart!


Hur blev ni tillsammans?
Svar:
Haha jag och Ante va väldigt snabba vi fick kärlek vid första ögonkastet och då fatta jag att det va nått speciellt med honom så vi träffade och myste och vi vart tillsammans den 12 augusti 2009 (A)

Villket land kommer du ifrån?
Svar:
 Min pappa är från sverige och min mamma är från Thailand, så jag är halv Thai.


Sommar ellrt vinter?
Svar:
SOOMMMAAARRR!!!!!!!!

Internet shopping eller shopping i affärer?
Svar:
Shopping i äffärer faktist =)

Vad är ditt riktiga thai namn?
Svar:
Jag har inget thai namn, jag heter Louise :)

Har du någonsin blivit penetrerad av en gurka?
Svar:
Hahah neej och det är jag glad för, inte för jag behöver det heller ;)

Vart nånstans kommer den rosa stekpannan ifrån du köpa till din mamma? :) Kram
Svar:
Från åhlens för 199;- så jävla söööt!

Har du hår på fittan?
Svar:
 hahah fråga ante ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0