Tankar som svävar

Hejsan alla! Kom nyss hem. Lång dag i skolan idag, slutade tjugo över ett egentligen men stannade kvar i skolan till kl fem med Marcus och arbetade på våran uppgift. Jag förväntar mig inte G på den för den är så himla dålig haha.

Väntar på att pappa ska komma hem från ica med mat till mig, är så himla hungrig!! Förresten fick jag mina snygga leggings idag, så himla snygga! bild få ni se nån annan gång när jag orkar klicka ett kort. Har så jävla ont i nacken så det är sjukt, vet inte vad jag har gjort..


Kommentarer
Postat av: Thomasnikita

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-06-28 @ 13:04:54
URL: http://thomasnikita.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0