Home

Nu är jag hemma, har vart det ett ganska bra tag men somnade direkt när jag kom hem. Inte helt fel att sluta ca halv elva. Hade en riktig mysig kväll igår med tjejorna även fast jag va cp trött, och vi snacka om allt mellan himmel & jord och kollade på film och åt massa.

Nu är jag fortfarande helt död så jag ska bara ta det lungt ikväll om inte jag piggnar till lite så jag kan sticka ut och springa lita. Hoppas på att älsklingen orkar röra arslet hit ikväll och sover med mig för imorgon åker han till Åland och dyker och kommer hem på söndag :( Fick också hem min klänning igår men jag som inte var hemma igår testa den idag och gud vad den va söt! Den blir perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0