Om ca tio minuter är det fredag här i sverige.

Underbart va? Ska alldeles strax gå och lägga mig är faktist jätte trött. Imorgon slutar jag halv fyra på en fredag, det kan inte bli sämre haha. Imorgon efter skolan sticker jag hem till min älskling och sedan hjälper honom att städa lite för hans släkt kommer hem till honom imorgon. Vi ska fira hans födelsedag som är den 28 maj men då är han tyvärr inte hemma. Älskar hans släkt!

Har tränat stenhårt idag så just nu känner jag knappt mina ben och är jätte trött. Något pinsamt att stöta på sin idrottslärare i skogen helt anfådd och svettig när man har gympa redan imorgon och jag som aldrig gör ett piss på idrotts lektionerna & är då världens lataste människa haha. Godnatt.


En jävla gammal bild på mig och min kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0