Sweet home!

Jag kan inget annat än att säga fan vad jag älskar vädret och livet just nu!!!
Kom nyss hem efter flera timmars vandring nere på stan med tjejerna, fick 2 tröjor och BH med mig hem. Linnea köpte nog halva stan hon..

Mamma håller på att laga mat till mig just nu så snart ska jag äta. Sen ska jag ut på en timmes vandring igen med hunden. Imorgon blir det förmodligen stan igen :) Kanske ska ta och sätta på mig shorts imorgon?

Bilder på det jag har köpt


Min nya favvo tröjja! Älskar den!





Ett snyggt linne. Och sen BH som jag inte tog kort på för den ligger där nere..

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart är dina sjukt snygga byxor köpta?

2011-05-11 @ 15:53:30
Postat av: Lollo svar

Dom har jag köpt på Cubus för ca ett år sedan men finns säker kvar eftersom dom alltid har jeans leggins där som det är =)

2011-05-11 @ 19:05:22
URL: http://louiseeriksoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0